Autor |
Wiadomość |
fordonutp |
Wysłany: Pią 23:19, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
dupa dupa dupa scilab w plecy , panda nie przeszla ;/ |
|
|
Deathscythe |
Wysłany: Czw 20:38, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
dzieki ... kurna chyba bym wolal na 17.40 miec u pazura... |
|
|
szynwela |
Wysłany: Czw 20:26, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
u Janiaka 17.40
u Pazura 14.00 |
|
|
Deathscythe |
Wysłany: Czw 20:17, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
wiec suma sumarum to mamy z Pazurem o 14.00 czy 17.40 ?? |
|
|
Stara |
Wysłany: Czw 17:54, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
dla tych co jutro u dr Grabowskiego zaliczaja najlepiej o ktorej wie Kasia z gr E ale z tego co pamietam to jakos ok 14 wylkujcie sie a jak ktos nie rozumie moge wyjasnic wiec mnie lapcie.
zad 3
a=[];
for i=2:29
a(i,i-1)=1;
a(i,i)=2;
a(i,i+1)=1;
end
a(1,1)=1;
a(30,30)=1;
i=1
for i=1:30
if int(i/2)==(i/2) then
b(i)=0;
else
b(i)=1;
end
end
x=a\b;
plot(x)
zad4
Zad4
xbasc() // wyczyszczenie okna graficznego
x=linspace(-25, 25, 100) // zdefiniowanie x'ów
// funkcja 1
yA = 42 - 20*x - 2*x^2
plot2d(x, y1) // wykreślenie funkcji 1
//wykreślenie funkcji 2
yB = 7 - 2*x
plot2d(x, y2)
//yA=yB < tu przyrównujemy funkcje w celu wyznaczenia punktów przecięcia obu funckije, tak sie to robi matematycznie.
//42 - 20*x - 2*x^2=7 - 2*x
yC=-18*x-2*x^2+35
//liczymy delte poniżej wypisane sa a1, b1 i c1 dla wzoru ogólnego na obliczanie delty czyli delta=b^2-4ac
a1=-2
b1=-18
c1=35
delta1 = b1^2 - 4*a1*c1
//ponizej znajduje sie polecenie "drukujace" w oknie głównym scilaba wyniki obliczeń.
printf("delta = %f\n", delta1)
// obliczenie 1 punktu przecięcia
x1 = (18 - sqrt(delta1)) / (2 * a1)
// obliczenie 2 punktu przecięcia
x2 = (18 + sqrt(delta1)) / (2 * a1)
// obliczenie y'ów
y1=-18*x1-2*x1^2+35
y2=-18*x2-2*x2^2+35
zad 10
N=20;
q=4; //ilość liczb
Vk=1:20;
Vw=1:q;
for i=1:q
x=grand(1,1,'uin',1,N-i); //losowanie numeru elementu to polecenie losuje nam liczby zwrócicie uwage ze jest „N-i” czyli od ilości liczb zdefiniowanej na początku jako N odejmujemy i czyli to co w naszej pętli sobie szukamy
Vw(i)=Vk(x); //przerzucanie elementu czyli po prostu z wektora Vw określającego roziazania przezucamy sobie wyniki do wektora Vk zależnego od x a zwroccie uwage ze x jest równy temu losowaniu
Vk(x)=[];//usuwanie elementu zeby sie nie powtarzaly liczby
end;
Vw |
|
|
energy69 |
Wysłany: Czw 13:57, 06 Mar 2008 Temat postu: scilab poprawa ostateczna 07.03.08 godz 17.40 |
|
Witam wszystkich! dzis bylem u Janiaka i dowiedzialem sie,ze osoby, ktore z nimmialy maja jutro poprawe o godz 17.40 w sali tej co ostatnio!
jesli macie nowe rozwiazania to wrzucajcie je w miare mozliwosci
pzdr szymon |
|
|